Tako se usled neadekvatnog održavanja, ali i nepredviđenih okolnosti, a ponekad i samo prostim protokom vremena određeni delovi vozila kvare te je njihova popravka neminovna. Za vas smo izdvojili najčešće probleme sa turbinom, kako se ti problemi manifestuju, zbog čega nastaju i kako se rešavaju.
Ovo je jedan od najčešćih problema sa turbinom. Do povećanog pritiska može doći i usled kvara na ventilu turbine vakuumskoj instalaciji ili varijabilnoj geometriji, što se rešava zamenom ili remontom oštećenih delova. Povećan pritisak se manifestuje tako što se u vožnji izgubi gas. U tom slučaju morate da ugasite, pa ponovo upalite auto, što je vrlo nebezbedno.
Problem koji se najpre primeti u vožnji i koji zasigurno najviše smeta vozačima vozila sa turbo motorima i turbokompresorima je postojanje takozvanog turbo laga. To znači da se ubrzanje vozila ne dešava istog trenutka kada se pritisne gas već postoji određeno vreme razlike dok motor obezbedi dovoljnu količinu gasova i dok se turbina zavrti odnosno počne sa radom. Kako se može rešiti ovaj problem sa turbinom? Smanjenjem inertnosti pokretnih delova odnosno umanjenjem njihove težine. Time se omogućava turbini i kompresoru vazduha da se brže zavrte i samim tim se smanjuje vreme između pritiska gasa i ubrzanja vozila ili pravilni štelovanjem turbokompresora.
Razlozi za gubitak snage turbo motora mogu biti brojni. Najčešće se dešava da strano telo upadne u kompresorsku ili turbinsku stranu turbokompresora čime ga ošteti i onemogući njegov pravilan rad. Takođe se dešava i da se usled kvara na interkuleru usisni gasovi se ne hlade u dovoljnoj meri ili se pak zapuši izduvni sistem turbokompresora što se manifestuje kroz gubitak snage turbo motora. Kvar ventila rasterećenja turbine, sistema za napajanje gorivom, pa čak i motorne kočnice mogu biti razlozi za pojavu ovog problema sa turbinom.
Sveukupno stanje motora, kao i stanje klipova, karika, gumica i ventila su veoma značajni kada je rad turbokompresora, pa samim tim i motora u pitanju. Bilo koji od ovih problema da se pojave, neophodno je uraditi defektažu i remont turbine kako bi se otkrio pravi uzrok i došlo do kvalitetnog i dugotrajnog rešenja problema sa turbinom.
Kvalitetan i siguran turbo servis po meri vašeg vozila i usluga kakvu zaslužujete. Dobrodošli u Turbo servis Božec.
Beli dim signalizira da je došlo do oštećenja karike na turbinskoj strani turbokompresora te je ulje procurelo u izduvni sistem i tu se zapalilo. Plavi dim će se pojaviti kada se ošteti karika na kompresorskoj strani i ulje počne da propušta ka motoru. Kada je oštećeno turbinsko ili kompresorsko kolo, najčešće se smanjuje dovod vazduha, te ostaje više goriva i pojavljuje se crni dim. Dim crne boje će se pojaviti i kada pukne neko crevo ili se ošteti dihtung, ali i kada se pokvari ventil rasterećenja turbine ili se zapuši filter vazduha.
Kako bismo vas rešili brige na duže staze i uverili u kvalitet koji nudimo, dajemo vam garanciju od čak 12 meseci na sve usluge urađene u našem turbo servisu. O zadovoljstvu naših klijenata govori i činjenica da nam mnogi od njih poklanjaju poverenje već dugi niz godina.
Naš cilj je uspešno i efikasno rešen problem sa turbinom uz kompletno zadovoljstvo naših mušterija i njihova sigurnost u vožnji. Izlazimo u susret svim specifičnim zahtevima i tražimo najbolja rešenja kako bismo postigli uspešnu saradnju. U neka iskustva zadovoljnih klijenata se možete i sami uveriti.
Kada se jave bilo koji od ovih problema sa turbokompresorom, veoma je važno vozilo odmah voziti u pouzdan turbo servis kako bi se problemi sa turbinom sanirali najefikasnije moguće i to u najkraćem vremenskom roku, Na taj način se vozilo čuva od eventualnih naknadnih oštećenja do kojih bi moglo doći i što je najvažnije, osigurava se sigurna vožnja.
Turbo servis Božec vam omogućava servis i remont turbina, mašinsku obradu glava i drugih delova motora, ali i sve druge usluge koje su vam potrebne za vaše vozilo. Dođite i upoznate nas. Saznajte zašto smo jedan od najboljih turbo servisa u regionu i šire.