Kvar na diznama gotovo uvek utiče na rad turbine i dovodi do njenog oštećenja, naročito kod dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva. Osetićete gubitak snage, kao i nejednak rad motora, posebno dok je na leru. Tada je potrebno uraditi hitan remont turbine.
Svi moderni dizelaši imaju komon rejl sistem napajanja gorivom. Od ključnog značaja za nesmetan rad je redovno menjanje filtera, ali i kvalitet goriva. Dizne koje omogućavaju napajanje gorivom vrlo su osetljive na nečistoće i gotovo uvek ako su oštećene dovode do kvara na turbini, što u velikoj meri ugrožava sam rad vozila. Tada motor gubi na snazi, ograničeni ste na niske obrtaje i generalno nije bezbedno voziti automobil u takvom stanju. Redovno servisiranje vozila prema preporuci proizvođača je ključna preventiva za ovakve scenarije, a kada otkaže turbina najsigurnije je kvar otkloniti u specijalizovanom turbo servisu.
Vlasnik Audija A6 je stigao u Turbo servis Božec iz Trstenika nakon što je primetio tipične simptome kvara na turbokompresoru.
Preporuka je raditi redovne servise, zamenu ulja i filtera nakon određene kilometraže. Preventiva vam štedi novac i povećava bezbednost u saobraćaju, naročito što rad svog vozila uvek možete kontrolisati i proveravati, za razliku od kvaliteta goriva.