• Pon - Sub 8.00 - 16.00
    • Bulevar oslobodilaca 100, 32000 Čačak
    • +381 60 546 1009

    Remont turbine za Audi A6

    Kvar na diznama gotovo uvek utiče na rad turbine i dovodi do njenog oštećenja, naročito kod dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva. Osetićete gubitak snage, kao i nejednak rad motora, posebno dok je na leru. Tada je potrebno uraditi hitan remont turbine.

    Svi moderni dizelaši imaju komon rejl sistem napajanja gorivom. Od ključnog značaja za nesmetan rad je redovno menjanje filtera, ali i kvalitet goriva. Dizne koje omogućavaju napajanje gorivom vrlo su osetljive na nečistoće i gotovo uvek ako su oštećene dovode do kvara na turbini, što u velikoj meri ugrožava sam rad vozila. Tada motor gubi na snazi, ograničeni ste na niske obrtaje i generalno nije bezbedno voziti automobil u takvom stanju. Redovno servisiranje vozila prema preporuci proizvođača je ključna preventiva za ovakve scenarije, a kada otkaže turbina najsigurnije je kvar otkloniti u specijalizovanom turbo servisu.

    Vlasnik Audija A6 je stigao u Turbo servis Božec iz Trstenika nakon što je primetio tipične simptome kvara na turbokompresoru.

    Preporuka je raditi redovne servise, zamenu ulja i filtera nakon određene kilometraže. Preventiva vam štedi novac i povećava bezbednost u saobraćaju, naročito što rad svog vozila uvek možete kontrolisati i proveravati, za razliku od kvaliteta goriva.

    Dijagnostikom se utvrđuje tačan uzrok kvara na turbini. U ovoj fazi utvrđuju se i svi drugi problemi u radu motora koji mogu uticati na pravilan rad turbine, uz preporuku kako ih rešiti i koliko hitno. Dijagnostika prethodi defektaži koja daje precizne podatke o tome koji deo turbine više nije u funkciji.

    U većini slučajeva dijagnostika počinje utvrđivanjem ID broja turbine, zbog raspoloživosti delova. U ovom slučaju je već na prvi pogled bilo jasno da je problem sa diznama, zbog zaprljanosti turbine. Čak i pri očiglednom uzroku kvara, u Turbo servisu Božec se dijagnostika uvek detaljno obavi da bi se osigurale sve moguće opcije. Nakon toga se vrši defektaža, tj. rasklapanje turbokompresora na delove. Ovo predstavlja glavnu fazu svakog remonta turbine, jer se tada odvajaju oštećeni od neoštećenih delova.

    Defektažom je utvrđeno da Audi A6 ima problem sa geometrijom na turbini, a što je posledica zapušenih i loših dizni.

    Kada su dizne loše, onda je dotok goriva u cilindre problematičan. Sa većom količinom goriva i sagorevanje je veće, pa postoji opasnost da se delovi turbine oštete zbog prevelike temperature.

    Za manje od dva sata možete dobiti kompletan remont turbine u Turbo servisu Božec. Za to vreme se uradi: demontaža, kompletno rasklapanje turbine delove, zamena oštećenih delova, kontrolno ispitivanje i montaža, nakon čega je auto spreman za vožnju.

    Remont turbine počinje rasklapanjem turbine na delove, tzv. defektažom. Odvajaju se oštećeni od neoštećenih delova, kada se i preciznije određuje cena remonta koja najviše zavisi od stepena oštećenja turbine. U Turbo servisu Božec defektaža je potpuno transparentna, što znači da se turbina može rasklopiti pred vama kako biste se uverili u stepen oštećenja. Neoštećeni delovi prolaze proces čišćenja, peskarenja i sušenja u specijalnim komorama. Peskarenjem se neoštećeni delovi kompletno pripremaju za dalje sklapanje, jer je to jedan od najefikasnijih načina da se delovi detaljno očiste od masnoće, nečistoća ili korozije. Po ID broju se utvrđuje tip turbine, a samim tim i novi delovi koje potrebno montirati. Radi osiguravanja celokupnog sistema, pored zamene oštećenih delova, u ovom slučaju je urađeno i postavljanje nove osovine na turbini, zamena zaptivača, ležajeva, karika, nosača i odstojnika. Urađeno je balansiranje rotora i sklapanje kertridža, čime se remont turbine za Audija A6 priveo kraju.

    Kontrola ispravnosti je urađena na probnom stolu, gde se turbina stavila pod opterećenje koje simulira rad pri veliki obrtajima. Test je uspešno obavljen.

    Usledila je montaža i nakon nepuna 2 sata, Audi A6 je bio spreman za vožnju. Vlasnik je dobio detaljan izveštaj o urađenom servisu, kao i garanciju od 12 meseci na sve ugrađene nove delove.

    Turbo servis za Audi A6 obuhvatao je:

    • Demontažu turbine
    • Dijagnostiku
    • Defektažu
    • Čišćenje, peskarenje i sušenje
    • Zamenu zaptivača, ležajeva, karika, nosača i odstojnika
    • Zamenu oštećenih delova
    • Balansiranje rotora
    • Kontrolno ispitivanje
    • Montažu turbine
    • Garanciju 12 meseci

    Zakažite turbo servis

    Remont turbine možete zakazati u našem turbo servisu ili nam možete poslati turbinu kurirskim službama ili autobuskim linijama na jednu od adresa

    ČAČAK:
    Bulevar oslobodilaca 100,
    32000 Čačak
    PODGORICA:
    Bjelasička 3, Zagorič,
    81110 Podgorica
    TELEFON:
    +381 60 546 1009
    +382 63 201 999

    Zainteresovani ste za remont turbine?

    Ime i prezime:

    Broj telefona:

    Email:

    [recaptcha]
    Vaša poruka

    CENA SERVISA 280€
    REMONT TURBINE
    MarkaAudi
    ModelA6
    Snaga140KS
    Kubikaža2.0
    Godište2008.
    Tip gorivaDiesel
    Trajanje servisa1h50m
    Garancija12 meseci
    Tip turbineGT1749V
    remont-turbine-bozec

    Imate neko dodatno pitanje u vezi remonta turbine za ovaj model automobila?

    UPOZNAJTE SE SA NAŠIM USLUGAMA

    turbo-servis-bozec-24

    TURBO SERVIS

    Kompletan turbo servis kod nas podrazumeva demontažu i montažu turbine uz remont, kao i kompletnu zamenu oštećenih delova, uz odgovarajuću mehaniku i obučene majstore.

    turbo-servis-bozec-25

    MAŠINSKA OBRADA MOTORA

    Celokupna obrada motora koja uključuje obradu glave, bloka, klipnjača i radilice, vrši se na savremenim mašinama uz adekvatno obučene i iskusne majstore.

    turbo-servis-bozec-27

    POPRAVKA AUTOMOBILA

    Kod nas možete dobiti uslugu kompletne dijagnostike svog automobila uz adekvatno i realno rešenje svih postojećih kvarova, po sistemu ključ u ruke.