Kod TDCI motora turbine potencijalno brzo otkazuju. Pretpostavlja se da je problem konstrukcijski, jer se sito na holenderu koji vodi ka turbini, vrlo brzo zapuši, najčešće zbog dugih intervala zamene ulja. Prekinut dovod ulja koje hladi i podmazuje turbinu dovodi do kvara.
Jedan od čestih simptoma kvara na turbokompresoru je pojava uočljivog dima iz auspuha. Ako je dim plave boje, to je znak da su oštećene karike na kompresorskoj strani. Tada ulje počne da propušta ka motoru, što je vrlo ozbiljna situacija. Kada je oštećeno turbinsko ili kompresorsko kolo, ostaje više goriva jer je smanjen dotok vazduha i pojavljuje se izrazito crni dim. Beli dim signalizira da je došlo do oštećenja karike na turbinskoj strani. Tada ulje procuri u izduvni sistem i tu sagoreva. Upravo taj problem je primetio i vlasnik Ford Focusa 1.6 koji je u Turbo servis Božec stigao po preporuci.
Bilo koji model automobila da imate, remont turbine je moguće uraditi. Po serijskom broju se utvrđuje model turbine i svi potrebni delovi za zamenu.
Naš cilj je uspešno i efikasno rešen problem sa turbinom uz vaše zadovoljstvo i sigurnost u vožnji. Izlazimo u susret svim specifičnim zahtevima i tražimo najbolja rešenja kako bismo postigli uspešnu saradnju.