Kvar na turbokompresoru najčešće se manifestuje gubitkom snage motora. To se dešava usled otkazivanja ili oštećenja određenih delova turbine. Kvar na turbini možete utvrditi samo u turbo servisu, nakon defektaže, odnosno potpunog rasklapanja turbokompresora.
Kada određeni delovi otkažu, turbina se gasi automatski i motor upada u safe mode. To odmah osetite jer je auto „lenj“ i ne ubrzava kada pritisnete papučicu gasa. Tada može doći i do potpunog otkazivanja drugih delova motora, što je vrlo ozbiljan problem. Auto nije bezbedno voziti kada ne vuče kako treba i potrebno je odmah uraditi servis turbine u specijalizovanom turbo servisu. Sličan scenario je imao vlasnik Opel Astre 1.7 koja je po rečima vlasnika, samo prestala da „vuče“. Sumnjao je da je turbina u pitanju i lokalni majstor mu je to potvrdio.
Auto je po preporuci stigao u Turbo servis Božec na hitan remont turbine sa vrlo prepoznatljivim znacima da je turbokompresor u kvaru.
Bitno je da napomenemo da u svakom trenutku na raspolaganju imamo tipove turbina za sve marke automobila, tako da čim primetite da Vam auto ne ubrzava kako treba zakažite hitan remont turbine.