Remont turbine za Opel Astru

Kvar na turbokompresoru najčešće se manifestuje gubitkom snage motora. To se dešava usled otkazivanja ili oštećenja određenih delova turbine. Kvar na turbini možete utvrditi samo u turbo servisu, nakon defektaže, odnosno potpunog rasklapanja turbokompresora.

Kada određeni delovi otkažu, turbina se gasi automatski i motor upada u safe mode. To odmah osetite jer je auto „lenj“ i ne ubrzava kada pritisnete papučicu gasa. Tada može doći i do potpunog otkazivanja drugih delova motora, što je vrlo ozbiljan problem. Auto nije bezbedno voziti kada ne vuče kako treba i potrebno je odmah uraditi servis turbine u specijalizovanom turbo servisu. Sličan scenario je imao vlasnik Opel Astre 1.7 koja je po rečima vlasnika, samo prestala da „vuče“. Sumnjao je da je turbina u pitanju i lokalni majstor mu je to potvrdio.

Auto je po preporuci stigao u Turbo servis Božec na hitan remont turbine sa vrlo prepoznatljivim znacima da je turbokompresor u kvaru.

Bitno je da napomenemo da u svakom trenutku na raspolaganju imamo tipove turbina za sve marke automobila, tako da čim primetite da Vam auto ne ubrzava kako treba zakažite hitan remont turbine.

Dijagnostikom se utvrđuje tačan uzrok kvara, što određuje dalje korake u samom remontu turbine. U ovoj fazi se utvrđuju i drugi problemi u radu motora na šta Vam naši majstori precizno ukazuju kako biste otklonili sve probleme koji utiču na rad turbine.

Bilo je otežavajuće utvrditi ID broj turbine, tako da su naši majstori prvo uradili demontažu i rasklapanje i nakon čišćenja utvrđen je tip turbine. Rasklapanje turbine se stručno zove defektaža i predstavlja glavnu fazu svakog svakog servisa turbine, jer se tada odvajaju oštećeni od neoštećenih delova. Prema ID broju se nalaze odgovarajući novi delovi, dok se neoštećeni delovi detaljno čiste. U ovoj fazi se vlasnik detaljno obaveštava o uzrocima kvara i daljim koracima vezanim za remont turbine

Defektažom je utvrđeno da je na Opel Astri 1.7 došlo do oštećenja peraja na izduvnom delu turbine, što je prouzrokovano kvarom na diznama motora.

Kada su dizne loše, onda je dotok goriva u cilindre veći. Samim tim je i sagorevanje veće, pa postoji opasnost da se delovi turbine istope pod prevelikom temperaturom. U slučaju ovog automobila istopljena su krilca koja usmeravaju gasove prilikom prolaska kroz izduvni sistem.

Vremenski okvir za servis turbine je negde oko dva sata. U nekim kompleksnijim slučajevima može da potraje i duže, ali u svakom slučaju nakon izvršenog remonta turbine, automobil je u potpunosti spreman za vožnju.

Nakon utvrđivanja šta je uzrok kvara i rastavljanja turbine na delove, sledi proces čišćenja,  peskarenja i sušenja u specijalnim komorama. Peskarenje je najefikasniji način da se delovi detaljno očiste od masnoće, nečistoća ili korozije. Time se neoštećeni delovi kompletno pripremaju za dalje sklapanje. Po ID broju turbine utvrđen je tip turbine za Opel Astru i deo koji je bio oštećen je zamenjen potpuno novim. Primećeno je da su dizne uzrok otkazivanja turbine, tako da su naši majstori nakon servisa turbine dali preporuku da se dizne što pre zamene, jer ukoliko se to ne sredi, postoji veliki rizik od ponovnog otkazivanja turbine. Praksa u Turbo servisu Božec je da se pored zamene oštećenih delova, uradi i postavljanje nove osovine na turbini, zamena zaptivača, ležajeva, karika, nosača i odstojnika, kako bi se osigurao celokupan sistem. Urađeno je balansiranje rotora i sklapanje kertridža, čime se remont turbine u ovom slučaju priveo priveo kraju.

Kontrola ispravnosti sklopljene turbine je završni deo koji prethodi montaži, kada se zahvaljujući specijalnim instrumentima turbina stavlja pod opterećenje i simulaciju rada pri visokim obrtajima. Test je i u ovom slučaju uspešno obavljen.

Usledila je montaža kućišta, i nakon 3 sata, vozilo je bilo spremno za vožnju. Vlasnik je dobio detaljan izveštaj o urađenom servisu turbine, kao i garanciju od 12 meseci na remont turbine i na sve ugrađene nove delove.

Turbo servis za Opel Astru 1.7 obuhvatao je:

  • Demontažu turbine
  • Dijagnostiku
  • Defektažu
  • Čišćenje, peskarenje i sušenje
  • Zamenu oštećenog dela
  • Zamenu rotora, zaptivača, ležajeva, karika, nosača i odstojnika
  • Balansiranje rotora
  • Kontrolno ispitivanje
  • Montažu turbine
  • Garanciju 12 meseci

Zakažite turbo servis

Remont turbine možete zakazati u našem turbo servisu ili nam možete poslati turbinu kurirskim službama ili autobuskim linijama na jednu od adresa

ČAČAK:
Bulevar oslobodilaca 100,
32000 Čačak
PODGORICA:
Bjelasička 3, Zagorič,
81110 Podgorica
TELEFON:
+381 60 546 1009
+382 63 201 999

Zainteresovani ste za remont turbine?

    Ime i prezime:

    Broj telefona:

    Email:

    Vaša poruka

    CENA SERVISA 220€
    REMONT TURBINE
    Marka Opel
    Model Astra
    Snaga 100KS
    Kubikaža 1.9
    Godište 2005.
    Tip goriva Diesel
    Trajanje servisa 2h
    remont-turbine-bozec

    Da li ste i Vi iskusili neke slične simptome kvara ili imate neko dodatno pitanje u vezi remonta turbine za ovaj model automobila? Napišite nam u komentarima ispod koji problem ste uočili u radu svog vozila i pokušaćemo da vam ukažemo šta bi mogao biti uzrok toga i na koji način bi trebalo rešiti problem.

    UPOZNAJTE SE SA NAŠIM USLUGAMA

    turbo-servis-bozec-24

    TURBO SERVIS

    Kompletan turbo servis kod nas podrazumeva demontažu i montažu turbine uz remont, kao i kompletnu zamenu oštećenih delova, uz odgovarajuću mehaniku i obučene majstore.

    turbo-servis-bozec-25

    MAŠINSKA OBRADA MOTORA

    Celokupna obrada motora koja uključuje obradu glave, bloka, klipnjača i radilice, vrši se na savremenim mašinama uz adekvatno obučene i iskusne majstore.

    turbo-servis-bozec-27

    POPRAVKA AUTOMOBILA

    Kod nas možete dobiti uslugu kompletne dijagnostike svog automobila uz adekvatno i realno rešenje svih postojećih kvarova, po sistemu ključ u ruke.