• Pon - Sub 8.00 - 16.00
    • Bulevar oslobodilaca 100, 32000 Čačak
    • +381 60 546 1009

    Remont turbine za Peugeot 308 CC

    Obzirom da se kvar na turbini može javiti kao posledica nekog drugog problema, uvek je potrebno precizno uraditi dijagnostiku i pregled ostalih delova motora, kako bi se izbeglo ponovno otkazivanje turbine.

    Kada turbina otkaže, auto postaje „lenj“ i ne „vuče“. A pokvarena turbina može dovesti i do oštećenja drugih delova motora, što je vrlo ozbiljan i skup problem. Auto nije bezbedno voziti kada se turbina povremeno gasi i kada se to desi prvi put potrebno je odmah uraditi remont turbine u specijalizovanom turbo servisu. Vlasnik Peugeot-a 308 je osetio naznake gubitka snage motora i nakon telefonskih konsultacija, dovezao je auto na dijagnostiku u Turbo servis Božec u Čačku. Ponekad se dijagnostikom utvrdi da gubitak snage motora nije povezan sa turbinom. U tom slučaju se daje preporuka za druge specijalizovane servise.

    Peugeot 308 je imao povremena gašenja turbine. Vlasnik je taj problem rešavao ponovnim startovanjem automobila nakon čega bi turbina ponovo radila normalno. Međutim, to nije rešavalo problem.

    Brzo reagovanje je ključno u ovim trenucima, jer pokvarena turbina može da napravi veliki problem motoru. To bi značilo da pravovremenim remontom turbine možete da sprečite „generalke“ motora koje su izrazito skupe.

    Dijagnostika je veoma važna faza turbo servisa jer otkriva ključne elemente i uzroke kvara. Majstori u Turbo Servisu Božec pored dijagnostike uvek pregledaju i druge delove motora kako bi utvrdili da li je pored remonta turbine potrebna popravka i delova čiji kvar direktno utiču na rad turbine.

    Stručna dijagnostika je najdragoceniji deo svakog servisa jer može mnogo novca i vremena da vam uštedi. U slučaju turbo servisa, precizna dijagnostika vam ukazuje na druge probleme koje vaš auto ima, a koji direktno ili indirektno utiču na rad turbine ili je oštećuju. Da li su u pitanju zapušene dizne, veća potrošnja ulja u motoru ili zapušen katalizator (kao u slučaju Peugeot-a), sve vodi ka oštećenjima delova turbine, što ugrožava pravilan rad vozila, njegove performanse, ali i bezbednost u saobraćaju.

    Defektažom je utvrđeno da je na Peugeot-u 308 cc oštećeno kućište turbine usled zapušenog katalizatora koji je uzrokovao preveliki aksijalni hod turbine.

    Katalizator uklanja štetne gasove u izduvnom sistemu. Osim što predstavlja bitan deo u radu motora, pa samim tim i turbine, katalizator je deo zakonskih propisa o emisiji štetnih gasova i jedan je od parametara za prolazak na tehničkom pregledu ispravnosti.

    Remont turbine traje oko dva sata. U nekim kompleksnijim slučajevima može da potraje i duže, ali u svakom slučaju nakon izvršenog servisa turbine, automobil je u potpunosti spreman za vožnju.

    Prilikom defektaže turbina se rasklapa na delove, kada se odvajaju neoštećeni delovi. Neoštećeni delovi prolaze proces čišćenja, peskarenja i sušenja u specijalnim komorama. Inače, peskarenje je najefikasniji način da se delovi detaljno očiste od korozije i nečistoća. Time se osigurava njihov dalji rad u okviru turbokompresora. Za to vreme se po ID broju turbine pronalaze novi delovi koji će zajedno sa ispeskarenim delovima ići na sto za sklapanje. Za Peugeot 308 cc pronađeno je odgovarajuće kućište turbine koje je bilo oštećeno i nakon sklapanja, turbina je bila potpuno spremna za montažu.

    Remontovana turbina za Peugeot 308 cc uspešno je prošla kontrolno ispitivanje, opterećenje i simulaciju rada pri visokim obrtajima.

    Usledila je montaža i nakon 3 sata, vozilo je bilo spremno za vožnju. Vlasnik je dobio detaljan izveštaj o urađenom servisu, kao i preporuku za popravku katalizatora koji je prouzrokovao kvar na turbini.

    Turbo servis za Peugeot 308 CC obuhvatao je:

    • Demontažu turbine
    • Dijagnostiku
    • Defektažu
    • Čišćenje, peskarenje i sušenje
    • Zamenu turbinskog kućišta
    • Zamenu rotora, zaptivača, ležajeva, nosača i odstojnika
    • Balansiranje rotora
    • Kontrolno ispitivanje
    • Montažu turbine
    • Garanciju 12 meseci

    Zakažite turbo servis

    Remont turbine možete zakazati u našem turbo servisu ili nam možete poslati turbinu kurirskim službama ili autobuskim linijama na jednu od adresa

    ČAČAK:
    Bulevar oslobodilaca 100,
    32000 Čačak
    PODGORICA:
    Bjelasička 3, Zagorič,
    81110 Podgorica
    TELEFON:
    +381 60 546 1009
    +382 63 201 999

    Zainteresovani ste za remont turbine?

    Ime i prezime:

    Broj telefona:

    Email:

    [recaptcha]
    Vaša poruka

    CENA SERVISA 280€
    REMONT TURBINE
    MarkaPeugeot
    Model308 CC
    Snaga150KS
    Kubikaža1.6
    Godište2010.
    Tip gorivaBenzin
    Trajanje servisa3h
    Garancija12 meseci
    Tip turbine-
    remont-turbine-bozec

    Imate neko dodatno pitanje u vezi remonta turbine za ovaj model automobila?

    UPOZNAJTE SE SA NAŠIM USLUGAMA

    turbo-servis-bozec-24

    TURBO SERVIS

    Kompletan turbo servis kod nas podrazumeva demontažu i montažu turbine uz remont, kao i kompletnu zamenu oštećenih delova, uz odgovarajuću mehaniku i obučene majstore.

    turbo-servis-bozec-25

    MAŠINSKA OBRADA MOTORA

    Celokupna obrada motora koja uključuje obradu glave, bloka, klipnjača i radilice, vrši se na savremenim mašinama uz adekvatno obučene i iskusne majstore.

    turbo-servis-bozec-27

    POPRAVKA AUTOMOBILA

    Kod nas možete dobiti uslugu kompletne dijagnostike svog automobila uz adekvatno i realno rešenje svih postojećih kvarova, po sistemu ključ u ruke.