Obzirom da se kvar na turbini može javiti kao posledica nekog drugog problema, uvek je potrebno precizno uraditi dijagnostiku i pregled ostalih delova motora, kako bi se izbeglo ponovno otkazivanje turbine.
Kada turbina otkaže, auto postaje „lenj“ i ne „vuče“. A pokvarena turbina može dovesti i do oštećenja drugih delova motora, što je vrlo ozbiljan i skup problem. Auto nije bezbedno voziti kada se turbina povremeno gasi i kada se to desi prvi put potrebno je odmah uraditi remont turbine u specijalizovanom turbo servisu. Vlasnik Peugeot-a 308 je osetio naznake gubitka snage motora i nakon telefonskih konsultacija, dovezao je auto na dijagnostiku u Turbo servis Božec u Čačku. Ponekad se dijagnostikom utvrdi da gubitak snage motora nije povezan sa turbinom. U tom slučaju se daje preporuka za druge specijalizovane servise.
Peugeot 308 je imao povremena gašenja turbine. Vlasnik je taj problem rešavao ponovnim startovanjem automobila nakon čega bi turbina ponovo radila normalno. Međutim, to nije rešavalo problem.
Brzo reagovanje je ključno u ovim trenucima, jer pokvarena turbina može da napravi veliki problem motoru. To bi značilo da pravovremenim remontom turbine možete da sprečite „generalke“ motora koje su izrazito skupe.