Gubitak snage motora je najčešća posledica kvara na turbini. Osetićete tokom vožnje da se turbina „isključi“, što je naročito opasno ako ste u preticanju. Ovakve kvarove možete utvrditi samo u turbo servisu gde odmah možete uraditi i remont turbine.
Kada određeni delovi turbine otkažu, ona se automatski gasi. Auto postaje „lenj“ i ne može da izvuče veće obrtaje. Pokvarena turbina može dovesti i do potpunog otkazivanja drugih delova motora, što je vrlo ozbiljan problem. Čak i kada se problem sa turbinom ukloni posle gašenja i ponovnog startovanja motora, to ne znači da je u potpunosti rešen. Auto nije bezbedno voziti kada se turbina povremeno gasi i kada se to desi prvi put potrebno je odmah uraditi remont turbine u specijalizovanom turbo servisu. Vlasnik Renault Clia 1.5 je imao učestalo gašenje turbine i oprezno je dovezao auto u naš servis u Čačku.
Znaci da nešto nije u redu sa turbokompresorom bili su vidljivi odmah po dolasku vlasnika, jer je auto išao vrlo usporeno.
Brzo reagovanje je ključno u ovim trenucima, jer pokvarena turbina može da napravi veliki problem motoru. To bi značilo da pravovremenim remontom turbine možete da sprečite „generalke“ motora koje su izrazito skupe.