Kvar na turbokompresoru najčešće se manifestuje gubitkom snage motora. To se dešava usled otkazivanja određenih delova u sistemu turbine, što se može utvrditi samo u turbo servisu, nakon defektaže, odnosno potpunog rasklapanja turbokompresora.
Kada već dođe do otkazivanja određenih delova, turbina se automatski gasi i time motor gubi potrebnu snagu da izvuče veće obrtaje. Tada ste ograničeni na vrlo sporu vožnju, a može doći i do potpunog otkazivanja drugih delova motora. Auto u takvom stanju nije bezbedno voziti i potrebno je odmah organizovati remont turbine u specijalizovanom turbo servisu. Identičnu situaciju je imao vlasnik Renault Lagune 1.9 koja je u jednom trenutku u toku vožnje, po rečima vlasnika, samo prestala da „vuče“. Sumnjao je da je turbina u pitanju, jer je na prethodnom automobilu već imao sličnu situaciju.
Nakon telefonske konsultacije sa našim timom, auto je stigao u Turbo servis Božec na hitan remont turbine istog dana kada je kvar primećen, jer je vlasnik takođe iz Čačka.
Turbo servis Božec u svakom trenutku na raspolaganju ima tipove turbina za sve marke automobila. Time je obezbeđena maksimalna efikasnost i uspešno obavljen remont turbine u rekordno brzom roku.