Kada se desi da auto nema dovoljno snage pri ubrzanju, tj da ne „vuče“ dobro, znak je da nešto nije u redu sa turbinom. Automobil sam sebe čuva od daljih oštećenja tako što režim rada prebaci u safe mode, čime ograniči performanse automobila.
Kod motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva potencijalno može da se javi problem sa turbinom. Kvalitet goriva, ali i nivo pritiska mogu da budu ključni za normalno funkcionisanje sistema turbokompresora. Zapušen EGR ventil ili zaprljana geometrija neki su od najčešćih kvarova na turbini. Kod novijih modela automobila, potencijalno može da dođe do zaglavljivanja krilaca na geometriji zbog zaprljanosti ili nataložene čađi. Svi ovi kvarovi se manifestuju gubitkom snage motora kada nikako nije preporučljivo nastaviti sa vožnjom ni pod kojim uslovima. Potrebno je hitno zakazati remont turbine.
Škoda Superb je službeno vozilo i po rečima vozača imala je često gašenje turbine u toku vožnje pri većim brzinama.
Bilo da se javi safe mode ili ne, ako se desi da vam auto „ne prima gas”, „ne vuče dobro” ili „ugasi turbinu” hitno zakažite remont turbine. Bez obzira na to da li se auto dovede u normalu posle gašenja, nije bezbedno voziti sa ovakvim simptomima.